yerlİ malı yurdun malı

Avea’dan şaşırtan mesajlar

Posted on: Ağustos 7, 2009

Avea sınırsız konuş doya doya kampanyasından ayda her yöne 10 bin dakika konuşma süresi vererek büyük bir abone geçişi  sağlamıştı.

Şimdi ise bu kampanyadan yararlanan abonelere önce bir uyarı mesajı, ardından da ‘heryöne1000’ dakika tarifeye geçiş mesajı gelmekte. Bu durum karşısında avea kullanıcıları bir türlü bu durumu hazmedemediklerini ve aveanın kendilerini dolaylı yollardan kandırdıklarını belirtiyorlar. Blogumuza gelen maillerde bu konuya ilişkin zorda kalan abone sayısı oldukça fazla.

Hatta aralarında mağdur olan abonelerin kurmuş oldukları bir blogda var. Avea’nın kampanya sürecinde dahil ettiği abonelerin sorduğu sorulardan biri de ”oyun oynanırken kural mı değişir?” doğrusuda bu olsa gerek. Avea mağdurları için oluşturulan blogu buradan ziyaret edebilirsiniz.

Avea tüketiciyi aldatma

1 Response to "Avea’dan şaşırtan mesajlar"

HERYÖNE SINIRSIZ TARİFESİNİ KULLANIYOR İKEN ANİDEN GEÇEN HAFTA TARİFE KULLANIMINIZ MAKUL SEVYE ÜSTÜNDE OLUP AYNI KULLANIM DEVAM EDERSE EK BEDEL TALEP ETME VE HATTINIZI KAPATMA DAHİL HAKLARIMIZIN SAKLI OLDUĞUNU HATIRLATIRIZ ŞEKLİNDE BİR MESAJ GELDİ. MERAKIMDAN ÜŞENMEDİM 3 GÜN SONRA GELEN FATURAMI SANİYE SANİYE TOPLADIM SÖZÜM ONA 10.000 DAKIKA İLE SINIRLIYA HANİ BU HER AY 100 TL NİN ÜZERİNDE ÖDEDİĞİM HAT??? TOPLAM GÖRÜŞME DETAY SÜRELERİM 2030 DAKİKA AYRICA İÇİNDE HİÇ BİR saatİ AŞAN GÖRÜŞME YOK YANİ AVEANIN BAHSİNİ ETTİĞİ ARANDIKÇA KAZANAN NUMARALARI ARAYIP TA SABAHA KADAR telefonU AÇIK TUTMA GİBİ BİR CEHALETİM YOK. BİR AY İÇİNDE TOPLAM 865 DETAY DÖKÜMÜM VAR BUNLARDAN 30 TANESİ MESAJ 15 TANESİ EXTRA ÜCRET ÖDEDİĞİM YURT DIŞI ARAMA KALDI 820 SINIRSIZ TARİFEDEN YAPILAN ARAMA BUNLARDAN SADECE 50 TANESİ DAKİKA OLARAK TAMAMLANMIŞ 20 DAKİKAYI GECEN GÖRÜŞME SAYISI 5 GERİ KALANI HEP DAKIKA TAMAMLAMAYAN SANİYE BAZLI GÖRÜŞMELER VE HEP FARKLI NUMARALAR DEDİĞİM GİBİ HEPSİNİN TOPLAMIDA 2030 DAKİKA GERİYE 7970 DAKİKA YASAL HAKKIM VAR İKEN BU GÜN AVEA BENİM TARİFEMİ HAKSIZ KULLANIYORMUŞUM DİYE HERYÖNE 1000 TARİFESİ İLE DEĞİŞTİRMİŞ.

HANİ NE OLDU O YALAN REKLAMLARIN AVEAAAAAAA MADEM O zaman 10.000 DAKİKA DEMESEYDİN 2000 İ GECERSEN KÜLAHLARI DEĞİŞİRİZ DESEYDİN YA.

ÇOK MERAK EDİYORUM AVEANIN MAKUL SÜRESİ NEDİR. SÖZLEŞMEDE 10.000 YAZIYORDU AMA GALİBA BEN APTALIM 2000 İ 10.000 OKUYORUM.

ÇOK AYIP VALLAHİ ÇOK AYIP BU MİLLETE BU YAPILMAZ AVEA YETKİLİLERİ DUYSUN SESİMİ ONLAR DUYMAZSA TÜRK ADALETİNE SIĞINIYORUM. YASAL HAKKIMI İSTİYORUM.

HERYÖNE 1000 TARİFESİNİ KULLANMAYACAĞIM ADIMA KAYITLI 3 AVEA HATTIMI KAPATIP ÇEVREMDE BENİM YÜZÜMDEN AVEALI OLMUŞ 20NİN ÜZERİNDE ARKADAŞIMIDA İKNA EDECEĞİM AYRICA HERYERDE DE AVEANIN BANA YAPTIĞI BU HAKSIZLIĞI ANLATACAĞIM.

DAHA BİR AY ÖNCE AVEA YA ÖVGÜ YAĞDIRAN BEN ŞİMDİ AYNI DÜŞÜNCEDE DEĞİLİM HAKLI DEĞİL ÇÜNKİ.

Bir Cevap Yazın

Türkiye’nin en keyifli, en renkli, en eğitici emlak sitesi

Ağustos 2009
P S Ç P C C P
« Tem   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Popüler Yazılar

Kategoriler

Son Yorumlar

online

web counter
