yerlİ malı yurdun malı

Sorumlu medya

Posted on: Eylül 13, 2008

Medyanın, ülkemiz için önemli bir konu olan yerli malı kullanımı konusunda sorumluluk üstlenmesi gerekmektedir. Sponsorluk tercihlerinin yerli markalardan yana kullanılması, ülkemiz insanlarının tüketim tercihlerinde büyük etkisi olacaktır.

Haber bültenlerinde, dizilerde, show programlarında, oturumlarda insanların üzerinde ki kıyafetler, kullanılan aksesuarlar, eşyalar genellikle yabancı sponsor markaları. Öncelik yerli markalarımıza verilirse, hem ülkemiz adına, hem de toplum bilincinin gelişmesine büyük katkı sağlanmış olur.

Medya ve yapımcı firma yöneticilerinin, yerli marka sponsorluk konusunda duyarlı davranmaları gerekmektedir. Unutmayınız ki reklam gelirlerinizin kaynağı Türk tüketicisidir.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Türkiye’nin en keyifli, en renkli, en eğitici emlak sitesi

Eylül 2008
P S Ç P C C P
« Ağu   Eki »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Popüler Yazılar

Kategoriler

Son Yorumlar

online

web counter
%d blogcu bunu beğendi: