yerlİ malı yurdun malı

yerli malının önemi

Posted on: Temmuz 23, 2008

 

 

Resimde görünen elmas, Kaşıkçı elmasıdır. Dünyanın en değerli 22 elmasından bir tanesidir. Bizim için yerli malı üretimi yapan bir firmada aynı değere sahip her biri Kaşıkçı elmasıdır. Rekabetin çok sert olduğu bu zamanda, yerli girişimcilerimizle gerçekten gurur duyalım, bu ülkenin insanları onlar. Biz tüketiciler yerli girişimcilerimizi desteklersek, dünya markası olma yolunda büyük adımlar atacaklardır. Bu adımların herbiri bizlere hizmet olarak geri dönecektir.

Gelelim yerli malı kullanımının önemine. 

  • -En önemlisi ekonomik durgunluk ortadan kalkar
  • -Yerli firmalar daha çok Ar-ge kaynakları oluşturur, neticesinde Ar-ge çalışmalarıyla kaliteli yeni ürün çeşitleri oluşur, neticesinde dünyaya yön verecek ürün ve araştırmalar çıkar (iphone, nokia)
  • -Devletimize ve milletimize her alanda fazlasıyla katma değer yaratır
  • -Enflasyon diye bir şey kalmaz
  • -Sayısız başarılı sporcu, bilim adamı, sanatçı yetişir, bir ülke sanatıyla, sanatçısıyla, bilim adamıyla, sporcusuyla marka olur.
  • -Çalışanlarımızın gelirleri yükselir
  • -Güvenlik güçlerimiz, savunma sanayimiz dünyanın en güçlü yapısına sahip olur.
  • – Dünyadan etkilenen değil, dünyayı etkileyen ekonomik ve sosyal yapıya sahip güçlü bir TÜRKİYE’miz olur.

Bir çok sitede, değerli makale ve yorumlar bulunmaktadır yerli malı kullanımının önemi konusunda, özet olarak ele aldık önemini.

Sivrisinek saz misali bu maddeler çoğaltılabilir.

18 Yanıt to "yerli malının önemi"

ben şiir istiyorum yha

birazda güzel ola bilirdix(()):D:P

çok güzel olmuş mükenmel

güzel bir site başarılar

ben şiir istiyorum yha

BEN Bİİ KERE ŞİİR İSTİYORUM

çokkkkkkkkkkkkkkkk

güzel

olmuş

:=)

ben şiir istiyommmm

çok sağolasın işime yaradı:)

sizden gelenler mail: tutunamayanlar adlı ziyaretçimizin yorumu.

Merhaba, yerli üretim yerli, tüketim.Ben bu şekilde büyüdüm ,çocuklarımıda böyle büyütmeye çalıştım, tabii, bu çılgın tüketime yönlendiren görsel basını ne kadar bertaraf edebildiysem.kalite ve markaya evet, ama yerli ürünlerimizde.
saygılarımla.

ben özeti istiyorum

Ben bu site hoşuma gitmedi çünkü:

Benm aradığım bu değil yerli malını önemi nedri yazıyorum başka

bi siteler geliyo yani bunun gibi yani bunlarıda yazamam ödevim

yanlış çıka bilir ondan yazamam ii günler saygılarımla ama hiç

kimseyede tercih etmemmmmmmmmmmmmmm!!!!!

ben bu siteyi çok sevdim tuğba arkadaşımız nasıl bi ders arıyorsa

öğretmenin yazdığını yazsın o gelir mesala benim gibi ben öğretmenimin yazdığını yazdım ve bu geldi ve ödevimde çok güzel oldu bu siteyi yazanlara çok çok çok teşekkürler ellerine sağlık iyi günler

allah razı olsun sayenizde disipline gitmekten kurtuldum

çok güzel site disiplin cezası almaktan kurtuldum

Sayenizde ödevimi bulamadım. Hilmi emmi bağ bağ bulamadım… 🙂

çok güzel çok şeker ya abi:)

bu ne yaaaa ufff bn siir istıyotrum

Bir Cevap Yazın

Türkiye’nin en keyifli, en renkli, en eğitici emlak sitesi

Temmuz 2008
P S Ç P C C P
    Ağu »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kategoriler

Son Yorumlar

online

web counter
