yerlİ malı yurdun malı

Casper

Posted on: Temmuz 9, 2008

Casper’ın reklamlarında Türkiye’nin prestiji sloganı tam yerini bulmuş. İlk laptopumun markası Casper’dı. Yaklaşık 4-5 yıl önce almıştım. Arkadaşıma kullanması için verdim, hala hiçbir problem çıkarmadı.

Casper, teknoloji alanında göstermiş olduğu başarılı girişimciliği, bir çok yeni girişimciye örnek olabilecek düzeyde. Üç genç girişimci arkadaşın, ülkemiz adına katma değer yaratması, sıfırdan zirveye uzanması gerçek bir  başarı öyküsü.

Ürün çeşitliliğinde yüksek teknolojiye sahip 50 modeli ile, dünya markalarına fark atan Casper, üretimini Türkiye’de gerçekleştirmektedir. 80 Casperstore ve 1200′ün üzerinde satış ve teknik destek noktasına sahip olup, satış sonrası vermiş oldukları destek ile müşteri memnuniyetini sağlayarak, müşterilerinin sadakatini kazanmaktadır. 

Yurtiçi ve yurt dışında adeta ödül canavarı olan Casper, yapmış olduğu yeni yatırımlarıyla da ülkemizi yurtdışında prestij sahibi yapıyor.

Dünyaya İntel ve Microsoft’un desteğiyle açılmayı planlayan Casper, gelen ciddi ortaklık tekliflerine de yerli bir marka olarak yollarına devam edeceklerini belirterek, bu önemli konuda da örnek davranış sergilemişlerdir.

Çoğu yabancı ortaklık arayışı içerisinde olan yerli firmalarımızın aksine, böyle bir kararı vermek gerçekten takdire şayen. Türkiye’nin prestiji Türkiye’nin olmalı.

Casper ailesi küresel marka olma yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.

Türkiye’nin prestiji sloganının, çok yakında Dünyanın prestiji olarak değişeceğine inanıyoruz.

Casper ailesine hep destek tam destek diyerek, çalışmalarında başarılar diliyoruz.

24 Yanıt to "Casper"

bende yerli malı kullanıcılarındanım, ama bizim insanımızın yabancı hayranlığı yokmu? internet sitelerinde yerli malına karşı linç girişim kampanyaları düzenleniyor, bunlara dur demek lazım. Dünya insanının beğenerek aldığı türk markalar bizim insanımız tarafından beğenilmiyor. Sonra işsizlik artı diyorlar, sen yerli malı kullanmazsan işsizlik artar. kanı türk kanı olanra sesleniyorum, türk malı kullanın. Şunuda belirteyim ben esnaf yada iş adamı değilim. 657 sayılı yasaya tabi devlet memuruyum.

Paramız yabancıya gitmesin Türk kuruluşuna gitsin dedim Casper marka masaüstü pc aldım,yaklaşık 1 sene oldu 4 kere arıza verdi,şuan hala kullanamıyorum,müşteri hizmetleri ve teknik servis sıfır,dile getirdikleri vizyon ve misyon politakaları gerçekte yok,bu zamana kadar Türk firmalarına ait ürünleri almaya özen gösterdim ama cogunda hayal kırıklığı emekle kazandığımız paramızı elimizden alıp sonrada yüzümüze bakılmıyor, size gelince şunu söylerim olaya kendi açınızdan bakıp yorumlamayın,biraz araştırmanızı tavsiye ederim,sizin pc nız iyi çıkmış olabilir bunu tamamen şansa bağlamanızı tavsiye ederim.

Yerli malı, paramız bir işe yarasın dedik,bir hafta önce Casper nirvana bir dizüstü bilgisayar aldık alırken çok tereddüt ettim, özelliklerine göre fiyatı daha uygun olduğu için tercih ettim,çooookkkk pişman oldum! nasıl oluyor da bu kadar sorun çıkartıyor anlamıyorum. Virüs programını etkinleştiremiyoruz, müşteri hizmetlerini arayıp seri numarası kabul edilmiyor diyorum, bana verdikleri cevap “seri numarası kutuda yazıyor” oluyor. Bataryası üzerindeyken ve pirizdeyken kendi kendine kapanıp duruyor, fan deseniz rezalet, o kadar ısınıyor ki bilgisayara dokunamıyorum, elim bile yanıyor. Ayrıca 320 gb olarak aldım, üzerinde de böyle yazıyor ancak kendisi 200 küsür gb :S yarın iade edip paramı geri alacağım. 4 yıldır toshiba kulanıyordum, bir kez olsun servise gitmedi, halen performansı çok iyi, hiç bir sorunu yok!casper 2 günde bozulduğu için yine onu kullanıyorum, artık özellikleri yetmediği için yeni bir pc aldım ancak şu an casper bir kenarda iade edilmeyi bekliyor.

Bir hafta önce casper nirvana bir lop top aldım, alırken çok düşündüm çünkü 4 yıldır toshiba kullanıyordum, bir kez olsun servise gitmedi, halen sahip olduğu özelliklere(1.60 ghz, 240 mb ram) göre iyi performansla çalışır durumda, yine toshiba almayı düşündüm ancak casper’ ın özelliklerine göre fiyatı daha uygun olduğu için bunu tercih ettim, çok pişman oldum. Bilgisayarı 2 gündür kullanıyorum, düzgün çalıştığı sürece performansı çok iyi ancak bir türlü düzgün çalışmıyor, bilgisayarla verdikleri 1 yıllık virüs programını internetten aktif hale getirmek gerekiyor ancak seri numarasında hata veriyor, müşteri hizmetleri de konuya “seri numarası kutuda yazıyor” diyerek cevap veriyor! Saygısızlık! Ayrıca pili üzerindeyken ve prize takılıyken sürekli kendi kendine kapanıyor bu da yetmiyormuş gibi fanı rezalet! O kadar çok ısınıyor ki bilgisayara el değmiyor!(gerçekten dokununca elim yandı). bir sorun daha var ki onu hiç anlamıyorum! 320 gb olarak aldım, üzerinde de öyle yazıyor ancak bilgisayarda 200 küsür gözüküyor!Başka sitelerde de okudum yorumları, keşke daha önce okusaydım, o kadar çok şikayet var ki, aldığıma bin pişman oldum, eğer bilgisayarı değiştirmezlerse iade edip paramı geri almayı(ilk bir ayda böyle bir hakkımız var) ve bu sefer paraya kıyıp yine toshiba almayı düşünüyorum! Casper almayı düşünüyorsanız, çok araştırın, ve bilgisayarınızı kullanmak istediğiniz zamanlarda serviste olacağını unutmayın,tabi servis size doğru düzgün yardımcı olursa!

hadi be asıl senin şanssızlığın.bende aldım,gayet güzel.ayrıca virüs programını kaldıramama her bilgisayarda olabilir.o sorun virüs programı ile alakalıdır.

!!!!! ilk önce bilgisayar kullanmayı öğrenmeni ve daha sonra yorum yapmanı öneririm!!!!

kurduğun program nod 32 ise en çok sorun çıkartanlardandır.!!!!

bence casper çok güzel bilgisayar,fiyatı uygun . mustafa ya bende katılıyorum.casper artık bilgisayarlarını çok düzeltti . mükemmel bilgisayarlar çıkartıyor. caper neo iyidir.

beni dinleyin pişman olmayın .casper neo alın,

.:..casper…:.

bendede casper neo var.craysıs falan etkilemiyor.tık demeden çalışıyor.

eh nede olsa 4 çekirdek ,4 gb ram,2 gb ekran kartı

Bir Yıldan Fazladır casper Nirvana Kullanıcısıyım performansından ve özellikelinden çok memnunum, hiç bir sorun cıkartmadı kardeşim klavyesine çay döktüğü halde tık demedi. Bilgisayarın ısınması laptopunuzu kullandığınız yere göre değişir. laptopun hava kanallarını tıkayacak bi yerde kullaıyorsanız tabiki ısınacaktır. örn; yataklar, ayrıca antivürüsle bilgisayarın değerlendirilmesi de çok sacma. Bi antivürüs programıyla pc performans ve değerlendirilmesi nasıl yapılır anlamış değilim.:) Kulanmasını Bilmeesen bilgisayar senin için tabiki çok problemlidir:) Ama asıl problem nerdedir onu da düşünmek gerekir.

ben de yaklaşık 4-5 yıldır regal marka laptop kullanıcısıyım. arkadaşlar bir kez olsun sorun çıkarmadı buradan söylemek istedğim bilgisayarları markalardan çok alırkn aslında birazda şansınızın yaver gitmesi lazım sonuçta düşündüğünüzde regal casperdan daha altta bir marka bozuladabilirdi ama sağlam çıktı elektronik cihazlarda bu tip sorunlar çok fazladır markaya bağlamayalım bence bu sorunları .tşk.

bende casper nirvana kullanıyorun yaklaşık 1 yıldır aynen hiç bir sorun yok gayet çok iyi arkadaşlar bence mükemmel….

özellikle notebook ve netbook ürünlerde gerçekten kendilerini aşmışlar ayrıca tasarımlarıda çok başarılı buldum böyle yerli markaları tebrik etmek lazım ya

yerli malı yurdum malı herkez casper kullanmalııııııı

geçen bi haber okumuştum bi kaç gün önce galiba dünyanın en ii markası seçmişler casper ı eskiden türkiyenin prestijiydi şimdi dünyaya açılmış bi bravo benden casper a

bende uzun zamandır nirvana kullanıyorum ve çokta memnunum yani performans ve dayanıklılık olarak gayet taş! Bi antivirüs programı çalışmadı diye koskoca markayı aşağılamakta bence çok gereksiz olmuş ÖNCE bilgisayar kullanmayı öğrenmemiz lazım. bu tip problemler diğer markalarda da var zaten ayrıca Casper yerli bir marka yaaa..gurur duymamız gereken yerde bu kadar eften püften şeler i çin karalama yorumlarını ben saçma buluyorum. Casper candır yawww bizden biri yani

aman toshibamı uzak durun!!!!!! çalıştığım işyerindeki laptop arızalandı. 2 hafta önce gönderdik servise çağrı merkezlerini arıyorum makine yok olaabilirmi böle bişi yaa? İşyerinin bilgisayarı bide düşünün artık defalarca aradım msj attım email attım yok…toshiba yüzünden işimden olucam walla onun için uzak durun derim.şirkette casper makinalarda var bir sürü ama hiç böyle bi sorun yaşamadık 2 günde yapıp verdiler

Şunu içtenlikle söylemeliyimki gerçekten türk markalarıyla ilgili ciddi bir şekilde karalama kampanyası yapılıyor.Casper’a baktığımızda ise son teknolojileri yakından takip ederek kalite çıtasını yükseklere çıkardığını aynı zamandada dünyadaki başarıları ile adından söz ettirdiğini gözlemliyorum.Bunlar taktir edilmesi gereken gururlanılması gereken başarılar.Şahsım adına Casper’ın emeğini taktir ediyorum umarım bu başarıları devam eder.

asusla rezil oldumm casper aldım kurtuldumm arkadaşlar..daada bişi demiom

Benim casper bilgisayarım var 7 seneden beri bir kere servis yüzü görmedi ama format atmayı bildiğim için:).Şimdi casper nirvana notebook alacağım.Casper san şaşmayın derim.Hem uygun hem kaliteli..

insallah bana iyi denk gelir türk malı oldugu icin şüphe veriyor

asus un adı cıkmış casper ferformansı iyi hatta cihaz ucuyo abi

slm arkadaşlar şu model nasıl benim yapmak istediklerim (oyun+internet+güvenlik camera sist.) casper CNQ.2630-8M35P cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

kardeş 6 aydır casper ncq.2630-8m35p modelini kullanıyorum şu an için bi sorun yaşamadım çok şükür. call off duty black ops oynuyordum sürekli şarjdaysa herhangibir sorun çıkartmadı ama prizden çekip oynamaya devam edince kasmalar oluyor. çok aşırı olmamakla birlikte bi ısınma var ama çok rahatsız edici bir fan sesi olmuyor.

bn kaç yıldır kullanıyorum sadece birkez ekran gitti ve format attırdık

bence de çok güzel marka ama alırken dikkat edin fiyatını iyce araştırın bazı magazalarda fiyat farkı çok oynuyor size tafsiyem almadan önce fiyatlarını ve özelliklerini ice araştırın hiç birşey yapamıyorsanız internetden özelliklerini ve fiyatını iyi birşekilde araştırın arkadaşlar .

Bende casper kullanıyorum sarj dışında bır sorun yok sarj da zaten tum dizüstülerde problemler oluyor belli bir süre sonra Türkiyenin prestiji ama bazı parçaları çinde üretiliyor faresi adaptörü gibi burdan firma yetkililerine sesleniyorum Türkiyenin prestiji ise herşeyiyle türkiyeli olsun

Bir Cevap Yazın

Türkiye’nin en değerli ticaret forumu

Türkiye'nin en değerli ticaret formu.

FORUMUMUZ AÇILMIŞTIR

Türkiye'nin ilk ve tek yerli firmaların ve yerli ürünlerin tanıtıldığı, yeni fikirlerin paylaşıldığı yerli malı yurdun malı forumumuz açılmıştır.
Temmuz 2008
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
    Ağu »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Popüler Yazılar

Kategoriler

Son Yorumlar

online

web counter
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

